Home » Diensten » Direct regelen » Aanvraagformulier gemeente

Aanvraagformulier gemeenten voor het bekend stellen van naam, adres en woonplaatsgegevens van veteranen ten behoeve van de viering van een lokale veteranendag.

Uw aanvraag dient volledig te worden ingevuld, met alle plaatsen/kerndorpen binnen uw gemeente. Indien dat er meer dan 10 zijn kunt u hiervoor het opmerkingenveld gebruiken.

Aangescherpte beveiliging NAW-gegevens voor lokale veteranendagen
De beveiliging voor het aanvragen van NAW gegevens is aangescherpt. Daarom moeten gemeenten vanaf 2018 toegang krijgen tot de beveiligde digitale omgeving en daarvoor zijn enkele gegevens nodig. Onderaan het aanvraagformulier vindt u daarom de sectie ”Gegevens gemeenten voor nieuwe beveiliging”.

Als een gemeente nog nooit NAW-gegevens van veteranen heeft aangevraagd, maar dat het komend jaar wel wil doen, dan is het zelf opgeven van een contactpersoon ook mogelijk. Dat kan via info@veteraneninstituut.nl of via 088-3340050.